Καλησπερα..ειμαι 17 στα 18 και μολις τελειωσα το σχολειο. Απο τοτε που ξεκινησα διαβασμα για τις πανελληνιες ,ενω δεν ενιωθα οτι ειχα αγχος τελικα ειχα και εχω και μου εκλδηλωνεται με διαφορα σωματικα συμπτωματα..πριν περιπου 1 μηνα βγηκαν τα αποτελεσματα τον πανελληνιων και ημουν πολυ χαρουμενη που τα πηγα καλα αλλα ξαφνικα με επιασε ενα σφυξιμο στο στηθος και ειπα στον πατερα μου να με παει στο νοσοκομειο. Στο δρομο για το νοσοκομειο τα χερια μου μουσιασαν, στραβωσαν και δεν μπορουσα να τα κουνησω. Τελικα οι γιατροι μου ειπαν οτι ειχα μια κριση πανικου. Τωρα τελευταια μετα απο αυτο φοβαμαι συνεχεια οτι κατι εχω και οτι ειναι σοβαρο. Νιωθω οτι θα πεθανω νωρις και γενικοτερα ολο αυτο μου εχει δημιουργησει αγχος και για τους γυρω μου(δηλαδη οτι και αυτοι θα παθουν κατι οπως πχ οτι καποιος απο την οικογενεια μου θα πεθανει ξαφνικα) . στο διαστημα αυτο των πανελληνιων ειχα αρκετα περιστατικα με γνωστους οικογενειακους που πεθαναν ξαφνικα. Θα ηθελα πολυ την βοηθεια σας..ευχαριστω εκ των προτερων

CommunityCategory: Ψυχική υγείαΚαλησπερα..ειμαι 17 στα 18 και μολις τελειωσα το σχολειο. Απο τοτε που ξεκινησα διαβασμα για τις πανελληνιες ,ενω δεν ενιωθα οτι ειχα αγχος τελικα ειχα και εχω και μου εκλδηλωνεται με διαφορα σωματικα συμπτωματα..πριν περιπου 1 μηνα βγηκαν τα αποτελεσματα τον πανελληνιων και ημουν πολυ χαρουμενη που τα πηγα καλα αλλα ξαφνικα με επιασε ενα σφυξιμο στο στηθος και ειπα στον πατερα μου να με παει στο νοσοκομειο. Στο δρομο για το νοσοκομειο τα χερια μου μουσιασαν, στραβωσαν και δεν μπορουσα να τα κουνησω. Τελικα οι γιατροι μου ειπαν οτι ειχα μια κριση πανικου. Τωρα τελευταια μετα απο αυτο φοβαμαι συνεχεια οτι κατι εχω και οτι ειναι σοβαρο. Νιωθω οτι θα πεθανω νωρις και γενικοτερα ολο αυτο μου εχει δημιουργησει αγχος και για τους γυρω μου(δηλαδη οτι και αυτοι θα παθουν κατι οπως πχ οτι καποιος απο την οικογενεια μου θα πεθανει ξαφνικα) . στο διαστημα αυτο των πανελληνιων ειχα αρκετα περιστατικα με γνωστους οικογενειακους που πεθαναν ξαφνικα. Θα ηθελα πολυ την βοηθεια σας..ευχαριστω εκ των προτερων
Anonymous asked 4 years ago